duminică, 14 august 2022

în viță

           MLĂDIȚE   ÎN     ISUS  - VIȚA                                                   ===========================                                                    = IOAN  15  :  1 -  6                                                                           1.) Eu  sunt  adevărata  viță  și  Tatăl  meu  este Viticultorul.               2.)  Pe  orice  mlădiță  care  n-aduce roadă ÎN MINE el o taie  și pe orice  mlădiță  care aduce roadă o curățește ca să aducă și mai multă roadă.

        3.) Acum voi sunteți curați din cauza cuvântului pe care vi l-am spus. 

       4.)  Rămâneți în mine și eu voi rămâne în voi. După cum mlădița nu poate să aducă roade de la sine dacă nu rămâne în viță tot așa nici voi nu puteți dacă nu rămâneți în mine. 

       5.)  Eu sunt vița voi mlădițele. Cine rămâne în mine și în cine rămân eu aduce multă roadă, căci despărțiți de mine nu puteți face nimic.

       6.)  Dacă cineva nu rămâne în mine este aruncat afară ca mlădița și se usucă și ele sunt strânse, aruncate-n foc și ard.

      =======================================