ISFA ALIN
--------- C U P R I N S U L
----------------------------------- I Ș F A A L I N ------------------------------------------
------------------------------------------------
---- Nelu Bota : Domnule Ișfa Alin , lasă spiritismul și politica !
---- Ișfa Alin : Care este realitatea spirituală despre nenorocirea de la clubul ” Colectiv ” ?
-----------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------
. ----- Nelu Bota ------ Reghin - 01 mai 2016 ----
---- Nelu Bota : Domnule Ișfa Alin , lasă spiritismul și politica !
---- Ișfa Alin : Care este realitatea spirituală despre nenorocirea de la clubul ” Colectiv ” ?
-----------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------
. ----- Nelu Bota ------ Reghin - 01 mai 2016 ----
------------- DOMNULE IȘFA ALIN , LASĂ SPIRITISMUL ȘI POLITICA ! --------
----------------------------------------------------------------------------------------------------
- Replică la articolul lui Alin Ișfa :
- ”Care este realitatea spirituală despre nenorocirea de la clubul ”Colectiv” ?
------------------------------------------------------------------------------------------------------
. Nenorocirea aceasta care a îngrozit Romînia și a produs stupoare și peste hotare s-a întîmplat în 30 octombrie 2015 în clubul”Colectiv” din Sectorul IV din București , seara , la începutul unui concert programat acolo cu niște rockeri celebri : un incendiu suspect și cumplit a omorît rapid zeci de persoane și mai multe zeci au fost grav afectate ; atît cei care au decedat cît și supraviețuitorii au suferit groaznic , unii au agonizat crunt murind după , iar alții suferă și vor suferi toată viața dureri , cicatrici și coșmaruri .
A fost un prăpăd unic în istoria țării și a lovit ca un trăznet ! Încă mai este resimțit : anchetele merg greu , circulă zvonuri cu bănuieli îngrozitoare și comentarii în fel și chip și se apropie rîndul tribunalului .
. Între ecouri figurează și articolul ”Care este realitatea spirituală despre nenorocirea de la clubul ”Colectiv” ? publicat în 6 noiembrie 2015 de numitul și renumitul Isfa Alin pe blogul lui intitulat”Calea creștină”, la rubrica ”Mesaje spirituale ”.Cine este Isfa Alin ? Este un postac posac din Arad renumit prin graba și siguranța cu care se pronunță neîntrebat despre orice -- pe Internet , ca să fie băgat în seamă . Năravurile astea : rapiditatea și suficiența îi joacă deseori feste ; însă aceasta nu însemnează că poate fi scos una -- două din discuții , deoarece tipul nu e totuși un oricine : a citit multe , are multe experiențe , cunoaște multe și bine și se pricepe la combinații ; însă deseori amestecă pripit elemente incompatibile și face confuzii . Un așa exemplu este --- cititorii vor constata --- comentariul lui politic și spiritist despre acest incendiu teribil .
. La început zice : ”A scrie un articol sincer pe această temă din punct de vedere spiritual , profetic și biblic implică responsabilitate și adevărul nu e ușor de digerat , dar dacă îl avem nu putem tăcea ”. Aline , promiți sinceritate și adevăr greu de digerat -- hai , dă-i drumul , să te auzim ! Și abia aștept să văd cum le separi cele trei puncte : cel spiritual de cel profetic și de cel biblic ! ai înșirat trei puncte , nu un punct , cum ai scris , neatent la început ; carevasăzică ți-ai schimbat planul din mers : nu te vei limita la ”realitatea spirituală ”, cum anunți în titlu ci o să discuți și aspectele profetic și cel biblic (”Pofta crește mîncînd ”) . E bine că adevărul nu-ți permite să taci dar vom vedea ce faci cu implicarea responsabilității .
. Mai departe ridici întrebarea : ” De ce s-a întîmplat ? ” Și răspunzi : ” Satan trebuia să plece din Romînia , dar la plecare , din mînie față de noi , a lovit poporul romîn prin acești tineri ”. Aline , spui niște chestii uluitoare ! Am impresia că nu îți dai seama ce vorbești .
---1 ) De unde ști că Satan trebuia să plece din Romînia și a și plecat ? Sigur că e de dorit aceasta , dar atunci a fost momentul cînd trebuia să plece ? Chiar ? Cu drept de întoarcere sau fără ? Numai din Romînia ? De ce ? Findcă Romînia e ”grădina Maicii Domnului ”, cum a zis răposatul papă polonez ? Încă odată : de unde ști că Satan a plecat din Romînia ? Trebuia să spui în articol ! De ce să te credem ? Ești sigur ? Dacă e adevărat atunci aceasta este o veste extraordinară ! Chiar de aceea te întreb încă odată : Ești sigur că Satana a plecat din Romînia ? Căci îți declar deschis : nu te cred ! Și nu te va crede nimeni ! Tot ce vedem și auzim și simțim ne dau nu numai impresia că nu a plecat ci senzația că e la fel de prezent ca înainte , ba încă și mai activ ! Pentru mine aceasta este o certitudine ! Spui o mare minciună -- ca să nu mai fim vigilenți .
---1 ) De unde ști că Satan trebuia să plece din Romînia și a și plecat ? Sigur că e de dorit aceasta , dar atunci a fost momentul cînd trebuia să plece ? Chiar ? Cu drept de întoarcere sau fără ? Numai din Romînia ? De ce ? Findcă Romînia e ”grădina Maicii Domnului ”, cum a zis răposatul papă polonez ? Încă odată : de unde ști că Satan a plecat din Romînia ? Trebuia să spui în articol ! De ce să te credem ? Ești sigur ? Dacă e adevărat atunci aceasta este o veste extraordinară ! Chiar de aceea te întreb încă odată : Ești sigur că Satana a plecat din Romînia ? Căci îți declar deschis : nu te cred ! Și nu te va crede nimeni ! Tot ce vedem și auzim și simțim ne dau nu numai impresia că nu a plecat ci senzația că e la fel de prezent ca înainte , ba încă și mai activ ! Pentru mine aceasta este o certitudine ! Spui o mare minciună -- ca să nu mai fim vigilenți .
Diavolul i-a declarat lui Isus despre țări : ” stăpînirea și slava acestor regate mie îmi este dată și o dau cui voiesc” ( Luca 4 : 6 ) iar Isus nu l-a contrazis ; și pînă cînd va fi legat nu renunță la niciunul din domenii ! Ce bază ai să crezi altfel ? De ce ar fi România exceptată ?
--- Și 2) De unde ști că”Satan a lovit poporul romîn prin acești tineri ”? Cum ai aflat ? De ce faci din acei dansatori lumești dornici de distracție și nepăsători de lume și de țară --- preț de răscumpărare pentru Romînia ? Nu ajunge jertfa lui Cristos și i-au adăugat ei ce lipsea ? Deci s-au jertfit pentru binele nostru și li se cuvine să le fim recunoscători . Aceasta e o blasfemie ! Și mai e un aspect , Aline : nu există jertfă dacă victima nu e de acord ! Or e clar că nu ar fi fost de acord , au murit stupid , victime înghesuite imprudent într-o cursă în care nu ar fi trebuit să intre .
--- Și 2) De unde ști că”Satan a lovit poporul romîn prin acești tineri ”? Cum ai aflat ? De ce faci din acei dansatori lumești dornici de distracție și nepăsători de lume și de țară --- preț de răscumpărare pentru Romînia ? Nu ajunge jertfa lui Cristos și i-au adăugat ei ce lipsea ? Deci s-au jertfit pentru binele nostru și li se cuvine să le fim recunoscători . Aceasta e o blasfemie ! Și mai e un aspect , Aline : nu există jertfă dacă victima nu e de acord ! Or e clar că nu ar fi fost de acord , au murit stupid , victime înghesuite imprudent într-o cursă în care nu ar fi trebuit să intre .
--- Ai mai scris : ”Răspunsul îl găsim în primele capitole din cartea Iov”. Deci compari nenorocirea celor din club cu a copiilor lui Iov . Dar nici părinții lor nu se aseamănă cu Iov
și nici tinerii și ceilalți din anturajul lor nu se aseamănă nici pe departe cu fii lui Iov : părinții lor nu erau preocupați de sfințenia fiilor sau ficelor ca dreptul Iov , iar fii lor și ceilalți ”clienți” ai clubului --- nici atît ! Și e sigur că în casele fiilor lui Iov nu se făceau manifestări sataniste , cum a fost acolo cîndva înainte . Comparația ta e o jignire contra lui Iov și a familiei lui !
și nici tinerii și ceilalți din anturajul lor nu se aseamănă nici pe departe cu fii lui Iov : părinții lor nu erau preocupați de sfințenia fiilor sau ficelor ca dreptul Iov , iar fii lor și ceilalți ”clienți” ai clubului --- nici atît ! Și e sigur că în casele fiilor lui Iov nu se făceau manifestări sataniste , cum a fost acolo cîndva înainte . Comparația ta e o jignire contra lui Iov și a familiei lui !
---- Zici : ”Satan , ca și în cazul lui Iov , a cerut să cearnă Romînia ”. De unde ști așa chestie extraordinară ? E o știre prea mare ca să o spui nepăsător cum ai bea apă și să o primim
așa , pe cuvînt --- dovedește ce spui sau taci ! Pînă una - alta mai comiți o prostie : dai ca referință Luca 22 : 31, citez = Domnul a zis : ” Simone , Simone , Satana v-a cerut să vă
cearnă ca grîul ”. Îi compari pe apostolii Domnului cu o țară lumească --- aceasta e încă o blasfemie ! Și biblic e o greșală să crezi că în era creștină suntem probați oamenii și țările ca în Antichitate , la grămadă ! Nu , acum suntem cîntăriți separat , particular și Mîntuirea este personală -- Romani 14 : 12
așa , pe cuvînt --- dovedește ce spui sau taci ! Pînă una - alta mai comiți o prostie : dai ca referință Luca 22 : 31, citez = Domnul a zis : ” Simone , Simone , Satana v-a cerut să vă
cearnă ca grîul ”. Îi compari pe apostolii Domnului cu o țară lumească --- aceasta e încă o blasfemie ! Și biblic e o greșală să crezi că în era creștină suntem probați oamenii și țările ca în Antichitate , la grămadă ! Nu , acum suntem cîntăriți separat , particular și Mîntuirea este personală -- Romani 14 : 12
. În continuare ai întrebat : ”De ce au fost aleși tinerii ce s-au strîns în
clubul ”Colectiv” ? Și ai răspuns : ”Deoarece în locul acela cu un timp înainte unii s-au închinat la Satan prin muzică și ritualuri , acel loc a devenit o ușă deschisă pentru Diavol , care ulterior, atunci cînd a plecat , a și lovit ”. Apoi ai dat amănunte despre manifestările unor sataniști acolo în 2014 .
clubul ”Colectiv” ? Și ai răspuns : ”Deoarece în locul acela cu un timp înainte unii s-au închinat la Satan prin muzică și ritualuri , acel loc a devenit o ușă deschisă pentru Diavol , care ulterior, atunci cînd a plecat , a și lovit ”. Apoi ai dat amănunte despre manifestările unor sataniști acolo în 2014 .
---- Spui că Satan i-a ales pe acei tineri să îi fie victime . Ce răspunzi cuvintelor
din Eclesiast 9 :11 = ” toate atîrnă de vreme și de împrejurări ” ? Sau cum spun unii : s-au aflat ”în loc nepotrivit , la moment nepotrivit ” .
din Eclesiast 9 :11 = ” toate atîrnă de vreme și de împrejurări ” ? Sau cum spun unii : s-au aflat ”în loc nepotrivit , la moment nepotrivit ” .
. Însă , după părerea ta (și nu doar a ta) Satan a ales să-i lovească pe tinerii din acel loc deoarece mai înainte ( în 2014) acolo i s-au închinat alții și i-au dat jertfe animale și au stropit cu sîngele lor .
Ce legătură au acestea cu nenorocirea din 2015 ? Cît alegoria // cu filegoria ! Nu rimează ! Satana își îngrozește închinătorii -- în loc să îi favorizeze ? Se sabotează pe sine ? Îl subestimezi ! O să -mi spui de ”locuri blestemate ”și de ” case bîntuite ” ? Ai vreo dovadă biblică ? Oamenii și animalele pot fi bîntuiți și bîntuite , nu creația fizică , ea este integrală în proprietatea lui Dumnezeu . Satan cu oamenii are ce are , nu cu materia ”moartă ” , pe oameni vrea el să îi cucerească . Unde auzim de ” bîntuieli ” e vorba de superstițioși disponibili la satanism , de spiritism , de inimi înfricoșate de el , de persoane care nu se roagă lui Dumnezeu însă au curiozități păcătoase .
. În continuare îi critici în treacăt pe păstorii religioși că-s superficiali și apoi , așa , hodonc- tronc , ataci clasa politică pentru corupție , că nu a clădit o societate bazată pe dreptate și aduci ca dovezi nejudecarea de către justiție a dosarelor revoluției și mineriadei ( aici ești prea vag : care din mineriade ? că au fost mai multe ) . Aparent ai dreptate , dar numai aparent : auzi Definiția Politicii dată de Churchill : ” Scopul politici nu e să facă lumea Paradis ci să o împiedice să se transforme în Infern ”. Deci societatea lumii ar fi un fel de Purgator . . . Nici o clasă politică nu poate face mai mult , deoarece omenirea a căzut , prin Adam , în ispita din grădina Eden și decade într-una . Sigur că totdeauna e loc pentru mai bine dar e vina cui nu înțelege că societățile omenești sunt din ce mai greu de guvernat și are așteptări exagerate de la clasa politică , ea nu poate fi superioară masei din care provine și pe care o dirijează și nici vinovată pentru păcatele ei . Concret , în acest caz cutremurător : ce vină are clasa politică pentru lăcomia patronilor , că nu respectă drepturile clienților și angajaților și corup inspectorii statului , că funcționarii din Primăria sectorului s-au lăsat corupți și au dat aprobări pentru funcționare cu toate că nu erau respectate toate condițile prevăzute de legi ? Și unii și alții au încălcat normele legale și trebuie să dea cu subsemnatul la Poliție și în fața Justiției ! Nu sunt vinovați politicienii pentru acești funcționari corupți sau nepăsători . Însă tu îi învinuiești pe politicienii pentru nenorocirea de la clubul ” Colectiv ” ! O lipsă de maturitate !
. ------ Faci și mai rău : partizanat politic brutal ! sari la gîtul fostului guvern cu o minciună cît tine de mare : zici că ”a fost judecat și demis ” ! Vorbești prăpăstii , Aline , ca să fi băgat în seamă ! Minți angro ! A demisionat primul- ministru și și-a demisionat guvernul , ceace este cu totul altceva . Nu a fost nici judecat , nici demis ! Îl confunzi pe fostul prim - ministru cu Ceaușescu ? A demisionat ca să oprească presiunea străzii montată de Opoziție cu o determinare care ar fi mers pînă la orice violențe pentru căderea guvernului ! Nu observi că Opoziția a profitat cu cinism de nenorocire transformînd-o în argument politic , deturnînd mînia populară pentru ajungerea la putere . Și a reușit ajutată de mulțimea de gură - cască pe care a manipulat-o .Te amesteci în lupta lor , vezi să nu îți prinzi urechile deoarece nu înțelegi ce se întîmplă sub nasul tău ! Cu așa partizanat fățiș nu e de mirare că faci ca noua putere : învinovățăști vechiul guvern de incendiul teribil de la club . Dar cu ce era vinovat că inspectorii de la pompieri și ceilalți de la Primăria Sectorului 4 au semnat greșit autorizația de funcționare , nu și-au îndeplinit datoria pentru care sunt plătiți : să vegheze la respectarea condițiilor legale ? Trebuia să verifice ministrul de resort sau primul - ministru corectitudinea ? Acum e alt guvern la cîrmă -- ar fi el vinovat dacă ai fi atacat noaptea pe stradă și tîlhărit ?
Insiști că tinerii sau mai puțin tinerii dansatori de acolo nu erau mai păcătoși decît alții și aduci Luca 13 : 4 , 5 . Pentru cine ? Cine trebuie convins de aceasta ? Nu asta este problema ci lipsa lor de înțelepciune . Greșești idealizîndu-i . Nu pot fi absolviți de orice responsabilitate : trebuia să se gîndească la rău , deoarece lumea în care trăim se îndepărtează tot mai mult de cea ideală ; trebuia să se întrebe elementar dacă nu riscă ceva : ”Pe unde ies dacă apare vreun cutremur sau vreun incendiu ? Sau teroriști ? Cum scap ?” Cum de nu au observat că nu erau uși destule ca să poată ieși în caz de pericol și că erau mulți prea mulți pe metru pătrat și pe metru cub ? Nu aveau nici oxigen destul ! Dar toți aveau buletine , erau vaccinați , unii aveau carnete de șofer și pregătiri în diverse profesii , chiar studii superioare , erau umblați prin Europa , aveau experiențe și învățaseră multă carte , știau de cutremure și teroriști și că balcanicii sunt superficiali și corupți -- de ce nu au pus răul înante ? Au fost nerealiști , naivi , creduli și imprudenți , au fost superficiali , ceace nu îi scuză pe patronii clubului și nici pe inspectorii corupți . Dar nici aceasta nu învinovățăște guvernul , cum faci tu .
. Ai scris că ”Toți trebuie să ne condamnăm pentru neglijență , nepăsare . . . . . am lăsat ca oameni conduși de Cel Rău să distrugă România ”. --- Aline , trei întrebări apropo de aceasta : -- 1) Ce ar fi trebuit să fac fiind creștin --- ca să nu fiu condamnat de tine pentru neglijență și nepăsare ? Să ies în stradă și , ajuns acolo , să fac echipă -- cu cine ? Cu diverși manipulatori și gonaci și golani , ciomăgari și anarhici ? Cît de departe ar fi trebuit -- sau trebuie -- să mă implic ? -- 2) Acum țara e stăpînită de oameni conduși de Cel Bun ? Ești sigur că ei nu-s teleghidați , că nu-s corupți și nu-s jefuitori și ei ? Ești satisfăcut de ”prestația” lor ? -- 3) Ce faci ? Chemi creștinii la lupte sociale și politice pe străzi ? Mai ești creștin făcînd așa ceva ? NU ! O , cît de departe ești de îndemnul apostolului Pavel din 1 Timotei 6 : 8 = ”Dacă avem cu ce să ne hrănim și cu ce să ne îmbrăcăm --- ne va fi îndeajuns ” !
. ”Am fost neglijenți și nepăsători ”. -- Posibil tu și persoanele pe care le păstorești . Dar eu nu
am ce să-mi reproșez . Însă nici acum nu aș ieși în stradă , cu pîndarii și mardeiașii politici la care te gîndești . Mi-aș păstra neutralitatea creștină , deosebirea de lume .
. Mai departe spui că victimele care au decedat la incendiu sau din cauza lui nefiind creștini dedicați au fost primiți în cer . Fals , Aline ! nici creștinii aprobați cînd mor nu ajung în cer ci așteaptă învierea -- cum atunci să ajungă nepăsătorii de Cristos ? 1 Corinteni 15 : 22 , 23, 51 - 53
1 Tesalonicieni 4 : 13 - 17 II Timotei 4 : 8 .
am ce să-mi reproșez . Însă nici acum nu aș ieși în stradă , cu pîndarii și mardeiașii politici la care te gîndești . Mi-aș păstra neutralitatea creștină , deosebirea de lume .
. Mai departe spui că victimele care au decedat la incendiu sau din cauza lui nefiind creștini dedicați au fost primiți în cer . Fals , Aline ! nici creștinii aprobați cînd mor nu ajung în cer ci așteaptă învierea -- cum atunci să ajungă nepăsătorii de Cristos ? 1 Corinteni 15 : 22 , 23, 51 - 53
1 Tesalonicieni 4 : 13 - 17 II Timotei 4 : 8 .
. Mai crezi despre ei că ” au fost chinuiți 7 zile în Iad ”. --- Dar de ce nu dai nici o dovadă ?
-- a) Ce e Iadul ? În Iad nu există conștiență , deci nici chinuri , de aceea Iov dorea să se odihnească acolo ! Iov 14 : 13 Și Isus a fost acolo după răstignire -- Fapte 2 : 31 --- b ) Chinul e o metaforă --- Un Dumnezeu care chinuie nu e nici perfect și nici fericit .
. Te citez mai departe : ”Speranța lor și sperăm și a familiilor lor este învierea lor din
morți la judecată în care vor fi declarați drepți pe baza faptului că sacrificiul lor a fost încununat cu detronarea unui guvern corupt ce avea în spate puteri demonice care făceau rău României ”.
morți la judecată în care vor fi declarați drepți pe baza faptului că sacrificiul lor a fost încununat cu detronarea unui guvern corupt ce avea în spate puteri demonice care făceau rău României ”.
--- Vorbești despre ”speranța lor și a familiilor lor ”. Speri în contul lor , dar oare cîți credeau
în înviere și pe cîți îi interesa vestea bună a Bibliei ? Ști că nu se poate crede în contul
altuia , nu li se atribuie .Unii erau practicanți yoga și au ales să creadă în Reîncarnare și în karma în loc de Cristos și jertfa sa . Dumnezeu va judeca , nu te amesteca în chestii care te depășesc și nu-s de nasul nostru .
în înviere și pe cîți îi interesa vestea bună a Bibliei ? Ști că nu se poate crede în contul
altuia , nu li se atribuie .Unii erau practicanți yoga și au ales să creadă în Reîncarnare și în karma în loc de Cristos și jertfa sa . Dumnezeu va judeca , nu te amesteca în chestii care te depășesc și nu-s de nasul nostru .
------ Zici că ” vor fi declarați drepți ” pe baza că sacrificiul lor a dus la detronarea
guvernului , la o schimbare politică . Nu înalți răscumpărarea Tatălui din ceruri și nu raportezi aprobarea decedaților la credința în Isus și jertfa de pe Golgota ! Nu îl onorezi pe Domnul Cristos ! Cu ce ești mai breaz decît sectanții ”martorii ai lui Iehova” ? Așa învățați la secta ” Calea creștină ” : să îi lăudați pe țopăitorii imprudenți și pe cei care îi folosesc pentru manipularea publicului ?
guvernului , la o schimbare politică . Nu înalți răscumpărarea Tatălui din ceruri și nu raportezi aprobarea decedaților la credința în Isus și jertfa de pe Golgota ! Nu îl onorezi pe Domnul Cristos ! Cu ce ești mai breaz decît sectanții ”martorii ai lui Iehova” ? Așa învățați la secta ” Calea creștină ” : să îi lăudați pe țopăitorii imprudenți și pe cei care îi folosesc pentru manipularea publicului ?
. Scri că ”au fost transferați într-un loc bun ”, adică repeți cu alte cuvinte // ce ai spus mai înainte : că sunt în cer . De ce ? Deoarece au petrecut imprudent , au murit stupid și au fost folositori pentru presiuni contra guvernului , Dar nu spui nici acum : De unde ști ? și Ce fac acolo ? Dansează și acolo rock ?
. Totuși pînă la urmă te ia gura pe dinainte și spui de ce sunt răsplătiți de Dumnezeu , te citez : ” meritul lor a fost că prin moartea lor au dus la o mișcare de stradă care a făcut să cadă un guvern corupt , astfel moartea lor nu a fost în zadar căci în ochii lui Dumnezeu a dus la o schimbare pozitivă în țară ”.
--- -Așa deci : --- a) Bietele victime au devenit merituoși ” în ochii lui Dumnezeu ” pentrucă au murit stupid --- ca să aibă agitatorii Opoziției cadavre să le exploateze politic , învinuind guvernul și cerîndu-i demisia ! Bravo , domnule Alin ! Dacă trăiau nu aveau merit , nu erau mîntuiți , pe cînd așa vor învia -- deși nu credeau în înviere ! Așa ne învață Biblia ?
. --- b ) Manifestanții sunt lăudabili deoarece au presat guvernul ? Aprobă Dumnezeu ca supușii să se revolte contra stăpînirii ? A provoca o mișcare de stradă e un merit , o faptă creștinească ? Dumnezeu va răsplăti anarhiștii ? Nu ai dat vreo dovadă biblică . Recitește Romani 13 : 1- 7 și răspunde dacă Dumnezeu aprobă mișcările de ”stradă”, pe manipulatorii mulțimilor , punerea de presiuni asupra guvernelor , agitatorii și rebeliunile . Răspunsul este NU . Faci încă o blasfemie : confunzi militanții pentru schimbări sociale sau politice cu martirii pentru credință ! Zici că au MERIT . Nu ! Asemenea militanți nu au nici un merit în ochii lui Dumnezeu prin așa acțiuni ci chiar invers : sunt dezaprobați ! Nu au aceiași plată și nici răsplată cu martirii creștini ! Sunt grupe complet diferite . --- c ) Sugerezi că Mîntuirea e pe bază de merite , o erezie , ca să mă exprim blînd . --- d ) Nu pot fi considerați eroi findcă eroul se jertfește voluntar și conștient de fapta lui ceace nici vorbă la club , unde au murit contrar voinței lor și stupid --- de aceea e loc pentu justiție . În concluzie , domnule Alin : amesteci Creștinismul cu Politica . Îi înveți prostii pe cititori ! Apostolii și primii creștini , exemplele noastre în credință , nu au participat la nici un fel la tulburări sociale sau politice sau naționale ci s-au ținut deoparte , neutri -- 1 Corinteni 7 : 17 -24 . Și tu ști aceasta , ști că cei care cauzează mișcări de stradă sau participă la ele --- nu sunt aprobați de Dumnezeu . Vorbești aiurea deoarece asta e la modă , te pliezi după cum bat vînturile schimbărilor -- pentru aprobarea publicului , denaturezi voia lui Dumnezeu pentru acest ”blid de linte” ? Pentru așa de puțin te-ai vîndut ? Asta e , dacă te prețuiești atît de puțin . Dar binecuvîntările viitoare valorează totuși infinit mai mult . Te-ai plictisit de teocrație ? ai trecut la demon-crație ? Sau
demon- crat- ură . Vai de tine , te- ai politizat !
. --- b ) Manifestanții sunt lăudabili deoarece au presat guvernul ? Aprobă Dumnezeu ca supușii să se revolte contra stăpînirii ? A provoca o mișcare de stradă e un merit , o faptă creștinească ? Dumnezeu va răsplăti anarhiștii ? Nu ai dat vreo dovadă biblică . Recitește Romani 13 : 1- 7 și răspunde dacă Dumnezeu aprobă mișcările de ”stradă”, pe manipulatorii mulțimilor , punerea de presiuni asupra guvernelor , agitatorii și rebeliunile . Răspunsul este NU . Faci încă o blasfemie : confunzi militanții pentru schimbări sociale sau politice cu martirii pentru credință ! Zici că au MERIT . Nu ! Asemenea militanți nu au nici un merit în ochii lui Dumnezeu prin așa acțiuni ci chiar invers : sunt dezaprobați ! Nu au aceiași plată și nici răsplată cu martirii creștini ! Sunt grupe complet diferite . --- c ) Sugerezi că Mîntuirea e pe bază de merite , o erezie , ca să mă exprim blînd . --- d ) Nu pot fi considerați eroi findcă eroul se jertfește voluntar și conștient de fapta lui ceace nici vorbă la club , unde au murit contrar voinței lor și stupid --- de aceea e loc pentu justiție . În concluzie , domnule Alin : amesteci Creștinismul cu Politica . Îi înveți prostii pe cititori ! Apostolii și primii creștini , exemplele noastre în credință , nu au participat la nici un fel la tulburări sociale sau politice sau naționale ci s-au ținut deoparte , neutri -- 1 Corinteni 7 : 17 -24 . Și tu ști aceasta , ști că cei care cauzează mișcări de stradă sau participă la ele --- nu sunt aprobați de Dumnezeu . Vorbești aiurea deoarece asta e la modă , te pliezi după cum bat vînturile schimbărilor -- pentru aprobarea publicului , denaturezi voia lui Dumnezeu pentru acest ”blid de linte” ? Pentru așa de puțin te-ai vîndut ? Asta e , dacă te prețuiești atît de puțin . Dar binecuvîntările viitoare valorează totuși infinit mai mult . Te-ai plictisit de teocrație ? ai trecut la demon-crație ? Sau
demon- crat- ură . Vai de tine , te- ai politizat !
. Vorbești de ”guvern corupt ”, o acuză generală ce poate fi aruncată ușor oricui -- și guvernului care a urmat și e acum la putere ; e ca învinuirea de ” abuz în serviciu ” . E sigur că fostul guvern nu a fost mai corupt decît altele și uiți că nu a căzut pe motive de corupție și nu e vinovat pentru moartea petrecăreților : primul ministru a demisionat pentru ca mulțimea manipulată să nu treacă la violențe , cum era incitată de activiștii opoziției . Una e una și alta e alta .
. Asta numești tu ”o schimbare pozitivă în țară ” : o schimbare politică , schimbarea guvernului ? Asta te entuziasmează ? Ești o deziluzie ! Asta e știința ta după atîția ani de citire a Bibliei ? Și nu ai auzit proverbul : ”Schimbarea domnilor -- bucuria nebunilor ”? Spune concret : ce s-a schimbat -- în bine ? E țara mai curată , mai puțin trivială ? Modul de viață --- mai creștinesc ? Cetățenii -- mai credincioși ? Nu se mai închină Capitalului și Zeului - Ban ? Limbajul lor -- e mai puțin porcos , toxic , poluant ? Mai puține înjurături și bădărănii ? Gata cu corupțiile și cu mafiile și cu materialiștii lacomi ? Au devenit cinstiți ? Au înapoiat furăciunile depozitate în Panama , Monte - Carlo , Monaco și alte proprietăți din alte ”paradisuri fiscale”, din străinătăți ? A scăzut exploatarea și batjocorirea lucrătorilor de către patroni ? Dar jafurile patrimoniilor ? Despăduririle sălbatice ? Dar bacșișurile ? Hoția nu mai e sportul național numărul 1? Desfrîul și intrigile în spatele ușilor închise? Avorturile, violurile , tîlhăriile ? România nu mai e țara lui Lehamite - vodă ? Adevărata schimbare ar fi să vedem mulțimi la rînd cerînd Biblii și studii biblice și botezuri ! Dar nu e nici vorbă de așa ceva ! Aiurezi , Aline !
. Altă surpriză neplăcută din partea ta cu această ocazie : nu ai suferit pentru credință dar vorbești de judecarea torționarilor comuniști ! Chiar simplul fapt că ridici această chestie arată că ești străin de cauză și de psihologia creștinilor : deținuții politici catolici și ortodocși care au suferit enorm în închisorile comuniste din Aiud , Gherla ș. c. l . și la Canal , etc și au murit acolo , le- au lăsat cu limbă de moarte rugăminte prietenilor supraviețuitori : ” Să nu ne răzbunați ! ” La fel ca martirul Ștefan ( Fapte 7 : 59 , 60 ) și apostolii ( Romani 12 : 17 - 21 II Corinteni 4 : 17 I Petru 4 : 12 -19 ) . Și vi tu , un neoprotestant ( pocăit ) , care te consideri mult superior lor , însă nu ai suferit , cu așa pretenție ! Ieși foarte șifonat din comparația asta . Creștinii se roagă pentru cei care îi persecută , practică răbdarea și îndelunga răbdare și se simt în persecuții ca peștele în apă .”Fără călăi -- nu există martiri ” și ”Fără cruce --- nu-i cunună ! ” Cei ce umblă după răzbunări riscă să audă : ”Aceasta vă este singura răsplată ”. Carevasăzică , domnule Alin , Concluzia : Așa Nu !
.------ Ai ratat acest prilej ca să afirmi foloasele din prezent ale modului de viață creștin ! Dar eu nu îl voi pierde : Nici un creștin veritabil nu a fost acolo , printre cei care s-au înghesuit ca niște pești în conserve , creștinii nu frecventează așa locuri de pierzanie . Și acest fapt aparent simplu i-a salvat !
------Domnule Alin,nu procedezi creștinește . De ce te-ai amestecat în cazul celor de la ”Colectiv”? Sunt o lume paralelă cu creștinismul , suntem lumi diferite : dacă vrei să le citești Eclesiastul 7 : 2 -6 îți rîd în nas , nepăsători de morală și de spiritualitate , de voia lui Dumnezeu . Refrenul lor : ” Să mîncăm și să bem // și să dansăm // căci mîine vom muri ! ”Asta îi unește : deturnarea gravității clipelor , cum spune proverbul : ”A tunat // și i-a adunat ”. Cîți sau cîte au citit Biblia ? O ignoră . Au spus vreodată Tatăl nostru ? Și dacă l-au spus -- s-au gîndit la mesajul lui ?Nu , ei sunt ”emancipați”, nu-s bigoți . Se roagă ” ferește- mă de ispite” ? Nu , ci dimpotrivă : le provoacă , plonjează în ele !
Nu te-ai întrebat De ce ? în primele ore și zile după evenimentul sinistru preoții ortodocși au refuzat să intre în locul grozăviei ! ? Știau ei ce știau și știu . La reproșuri au răspuns adecvat , demn : ”Ce să căutăm noi acolo unde în 2014 au fost sataniștii ? Noi chemăm oamenii la biserică ”. Prin acel refuz demn popii aceia au afirmat o apreciere creștină a situației și mult bun - simț . Apoi , copleșiți de strigătele gloatei , de presiunea din mass-media și de ordine de sus -- au
cedat . Totuși rămîne amintirea tonică a verticalității lor din primele ore . Însă tu ai intrat în gîlceava aceea nechemat și debitezi aiureli , ești sub nivelul popilor , din înfumurare de cleric religios nerealizat .
. În continuare ai scris : ”Satan nu ar fi plecat din România fără jertfă de sînge” . Aline , propoziția asta este cea mai inflamantă și mai revoltătoare din articolul tău plin doldora de babilonii , este vîrful căpiței de fîn , materialul colibei tale ( I Corinteni 3 :10 -13 ) . Deci Diavolul a plecat din România findcă și-a luat tributul : jertfa acelor nevinovați . Strigă , să se audă pînă la Giurgiu că Satana a plecat din România ! Nu mai e adevărat I Ioan 5 :19 ? În sfîrșit , după atîtea vești rele -- una bună ? România a scăpat de Satana ? Nu , Aline ! Brodezi minciuni sfruntate de la un capăt la altul ! ----a ) Nu a plecat ! ---- b ) Nu a fost jertfă , Satana nu are drept să revendice jertfe . --- c ) În incendiu nu e vorba de sînge . --- d ) Victimele nu au fost jertfite Diavolului , ci lăcomiei patronilor , corupției inspectorilor și naivității petrecăreților --- nu a fost un ritual satanist ! Dar ia stai așa : de ce te amesteci cu așa aere de mare cunoscător în așa chestiuni demonice ? De unde ști tu așa de sigur că Satana nu ar fi plecat din țară dacă nu primea acel preț înspăimîntător ? Cine ți-a spus ? El ? Ați conversat la cafea ? E vreuna din regulile lui să plece din țări cu așa preț ? Pentru cît timp ? A mai plecat din vreo țară sau România e caz unic ? Va reveni ? În ce context ? Trebuia să le spui cititorilor pe ce te bazezi cînd spui așa grozăvie ! Le rămîi dator . Și de ce ești așa de sigur că s-a ținut de cuvînt ? Nu obișnuiește , nu are cuvînt de onoare deoarece e tatăl minciunii ! Te -a mințit ! Dacă e adevărat ce spui -- de ce nu găsim în Biblie nimic despre așa ceva ? Iată-te suspect că ești inițiat în manoperele Celui Rău , că te informezi de de la sursă ! Păzea , cititori !
. Apoi declari în limbajul de lemn al unui activist politic : ” Sperăm că moartea celor de la
Colectiv a înălțat o mișcare de protest pentru Dreptate ”.
--- Cine sunteți voi cei care sperați ? Eu nu (vreau să) fac parte dintre ei ( voi ) . Nu spui nici acum . Sunteți membrii sectei înfințată de tine ”Calea Creștină ”? Aveți numai trei membri , o cantitate neglijabilă ,” o furtună într-un pahar cu apă ”. Dar finalizezi comițînd iar o confuzie , o dilemă căci spui : ”ca Dumezeu să facă dreptate !”. Ne lași în ceață : de la cine aștepți dreptate : de la mișcarea de protest ( punînd presiune pe autorități) sau de la Dumnezeu ? Hotărăște- te , la Dumnezeu nu ține cu două variante , e gelos !
. ” Dumnezeu prin Regele Isus să ia în grijă România și poporul român și să îl ducă la o schimbare profundă ”.
----Aline , rugăciunea ta e necreștină , egoistă și șovină și îți spun pe baza Bibliei că Dumnezeu nu o va asculta deoarece iubește la fel toate popoarele , nu e șovin = Deuteronom 33 : 3 Nu îți spun noutăți : nu are popoare favorite -- se îngrijește de oamenii din toate țările și popoarele , nu e necesar să fie rugat anume pentru aceasta = Matei 5 : 45 Faptele 10 : 34 , 35 Ști că în era creștină a dispărut superioritatea poporului Israel = Galateni 3 :28 Pentru Dumnezeu nu există națiuni superioare și inferioare , Isus s-a jertfit nu pentru o națiune ci pentru fiecare persoană de pe glob . Nu trebuie să lăcrimezi pentru” țărișoară ” precum Cațavencu a lui Caragiale sau unii ”tribuni ” și naționaliști și demagogi . Cristos s-a rugat ” pentru toți care vor crede ” în el = Ioan 17 : 20 Imită-l și nu vei deveni discriminator și șovin . Ajungă-ți că ești suspectat de spiritism și de boala șefiei , că ai ambiții de superapostol și trufii de stăpîn peste credința altora , nu mai deveni și șovin !
.---- ” schimbare profundă ” . Fără consacrare și fără naștere din nou ? Nu se poate ! A făcut sau face vreun popor așa schimbare de 180 de grade ? Niciodată ! Nici poporul Israel care era inițiat nu a vrut așa schimbare ci doar cazuri , persoane izolate . Mîntuirea este personală ! Majoritatea covîrșitoare nu au fost dispuși să își schimbe orientarea . De aceea invocația ta e inutilă , exercițiu oratoric ca să le iei ochii naivilor , demagogie , trăncăneală .
. Mă apropiu de final . Nu te-ai ținut de cuvînt : ai promis că discuți din punct de vedere spiritual , profetic și biblic însă Nu ai oferit nimic biblic , nimic profetic și nimic spiritual ! În schimb ți s-a
observat inițierea în spiritism ! Și ți-ai trădat pasiunea pentru politică . Și m-ai tras și pe mine în ispită , m-ai făcut să pierd vremea cu considerații politice ; am greșit , însă tu ești vinovatul moral , cauzatorul , ispititorule !
Ai spus că ”adevărul nu e ușor de digerat ”. Într- adevăr . Dar nici Minciuna ; de aceea îți scriu această replică , indignat de enormitățile tale .” ÎNCĂ NIȘTE CONFUZII MARCA ALIN IȘFA !” Așa trebuia să-mi intitulez replica .Dar și ”Domnule Isfa Alin , nu procedezi creștinește !” e potrivit .
Ai mai scris că vrei” un articol sincer”. Aline , ce valoare are sinceritatea fără adevăr?Vax !
Cu astfel de producții necreștinești ne cobori nivelul exmartorilor , ne păgubești ; ai devenit o piatră de poticnire pentru cei care vor să ni se alăture . Deja ești folosit ca exemplu negativ , ca ” material didactic ” : ”Iată în ce prostii eșuează cine părăsește organizația ! În spiritism și în Politică ! ” Ști zicala : ”Dacă tăceai --- filozof rămîneai ! ” Ia o pauză , pînă ieși din confuziile profunde în care ești prins --- ca musca în plasa păianjenului . Ciocu mai mic , neumilule !
--- Finalul e catastrofal deoarece este anticreștin , îl (te) citez : ”Căci fără judecata celor
vinovați (torționarii comuniști , vinovații de la revoluție , mineriade , hoții din conducere , etc) nu există dreptate , nu există căință , nu există îndreptare , nu există motivație spre a trăi o viață cinstită ”.
vinovați (torționarii comuniști , vinovații de la revoluție , mineriade , hoții din conducere , etc) nu există dreptate , nu există căință , nu există îndreptare , nu există motivație spre a trăi o viață cinstită ”.
--- a) De ce amesteci , fără discernămînt și nuanțe , torționarii cu animatorii , zvonierii , anarhiștii și teroriștii din decembrie 1989 --- cu minerii și cu jefuitorii banilor publici și cu mafioți? Au avut loc la date diferite , sunt persoane diferite , dosare diferite și vinovății diferite . Guvernul din 2015 e vinovat pentru evenimentele din 1989 ș . c . l . ? Mare haos e în capul tău !
--- b ) Ești sigur că în 1989 a fost revoluție ? Mulți spun că a fost lovitură de stat .
---- c ) Ce au toți ăștia în comun cu tragediile de la ” Colectiv” ? Acolo nu a fost vorba
de politică ci patronii au urmărit să obțină bani fără să cheltuie pentru măsuri minime de siguranță , cu coruperea inspectorilor pe de o parte și petrecăreți imprudenți de alta , plus a treia”echipă” : niște ”dirijori ”politici care au profitat de necaz și l- au deturnat pentru a ajunge la putere .
de politică ci patronii au urmărit să obțină bani fără să cheltuie pentru măsuri minime de siguranță , cu coruperea inspectorilor pe de o parte și petrecăreți imprudenți de alta , plus a treia”echipă” : niște ”dirijori ”politici care au profitat de necaz și l- au deturnat pentru a ajunge la putere .
.---- d ) Și cum îți permiți să spui că ” fără judecarea celor vinovați --- nu există motivare
pentru a trăi o viață cinstită ” ? Ce vorbești , domnule ? Dacă tribunalele nu-i judecă pe infractori -- nu avem motive să practicăm dreptatea ? Corectitudinea lor e reperul justiției și motivul pentru cinstea noastră ? Nu instinctul moral și Cartea Cărților și imboldurile spiritului sfînt ? Poți fi creștin autentic vorbind așa ? Mă îndoiesc --- și nu numai eu . Vorbeai de responsabilitate . Domnul Isus ne învață că ” înțelepciunea se observă din căile ei ”. Vrei să fi responsabil și înțelept ? Lasă spiritismul și politica .
pentru a trăi o viață cinstită ” ? Ce vorbești , domnule ? Dacă tribunalele nu-i judecă pe infractori -- nu avem motive să practicăm dreptatea ? Corectitudinea lor e reperul justiției și motivul pentru cinstea noastră ? Nu instinctul moral și Cartea Cărților și imboldurile spiritului sfînt ? Poți fi creștin autentic vorbind așa ? Mă îndoiesc --- și nu numai eu . Vorbeai de responsabilitate . Domnul Isus ne învață că ” înțelepciunea se observă din căile ei ”. Vrei să fi responsabil și înțelept ? Lasă spiritismul și politica .
. În ce mă privește departe de a cere judecarea torționarilor comuniști , mie mi-e dor de vremea cînd eram persecutat findcă era mai multă credință și iubire și mai puțină demagogie , adică , vorba lui Constantin Tănase : ” Era mai bine -- cînd era rău !”
************************************************************************
. --------------- C O M U N I C A T ----- 26 nov 2016 -----
Am observat că Alin Ișfa a șters de pe blogul lui originalul articolului pe care l-am comentat . Din această cauză eventualii dornici nu-l vor găsi pe blogullui;totuși îl pot citi copiat în continuarea paginii .
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- I Ș F A A L I N ------------------------------------------
- Detalii
- Categorie: Mesaje Spirituale
- Accesări: 682
În seara zilei de vineri, 30.10.2015, s-a produs un incendiu în timpul unui concert rock în Clubul Colectiv din București. După un minut clubul arde de la artificii… după o săptămână de la eveniment, rezultatul în data de 06.11.2015: 32 de morți, și încă 65 de răniți grav, și alți 127 de persoane internate în spitale.
A scrie un articol sincer pe această temă, din punct de vedere: spiritual, profetic, biblic implică o responsabilitate, și adevărul nu este ușor de digerat, dar dacă îl avem nu putem tăcea!
Se ridică câteva întrebări: De ce s-a întâmplat asta? De ce a permis Dumnezeu această nenorocire? Au fost acești tineri răi? Ce se întâmplă cu sufletele celor decedați? Unde sunt? Ce speranță au ei?
De ce s-a înâmplat asta?
Răspunsul în găsim în primele două capitole din cartea Iov!
Pe scurt, Satan trebuie să plece din România, dar la plecare, din mânie față de noi, a lovit poporul român prin acești tineri, așa cum a lovit pe copiii lui Iov, care erau și ei tocmai la o petrecere, să lăsăm Scriptura să relateze:
“Era un om în ţara Uţ; numele lui era Iov; şi omul acesta era integru şi drept şi temător de Dumnezeu şi se abătea de la rău. Şi i s-au născut şapte fii şi trei fiice… Şi fiii lui se duceau unul la altul şi făceau ospăţ în casa fiecăruia de ziua lui; şi trimiteau şi chemau pe cele trei surori ale lor ca să mănânce şi să bea cu ei.Şi era aşa: când treceau zilele ospăţului, Iov trimitea şi-i sfinţea; şi se scula dis-de-dimineaţă şi înălţa arderi-de-tot după numărul lor, al tuturor; pentru că Iov zicea: „Poate că fiii mei au păcătuit şi L-au blestemat pe Dumnezeu în inima lor“. Aşa făcea Iov în toate zilele…Şi a fost ziua când fiii lui Dumnezeu au venit să se înfăţişeze înaintea Domnului; şi a venit şi Satan printre ei. Şi Domnul i-a zis lui Satan: „De unde vii?“ Şi Satan a răspuns Domnului şi a zis: „De la cutreierarea pământului şi de la plimbarea acolo pe el“. Şi Domnul i-a zis lui Satan: „Ai privit tu la robul Meu Iov, că nu este nimeni ca el pe pământ, bărbat integru şi drept, temător de Dumnezeu şi care se abate de la rău?“ Şi Satan a răspuns Domnului şi a zis: „Oare în zadar se teme Iov de Dumnezeu?“ Nu l-ai înconjurat Tu din toate părţile cu ocrotire, pe el şi casa lui şi tot ce este al lui? Ai binecuvântat lucrul mâinilor lui şi averea lui s-a înmulţit în ţară. Dar întinde-Ţi acum mâna şi atinge tot ce este al lui, să vezi dacă nu Te va blestema în faţă“. Şi Domnul i-a zis lui Satan: „Iată, tot ce este al lui este în mâna ta; numai nu-ţi întinde mâna asupra lui însuşi“. Şi Satan a ieşit dinaintea feţei Domnului…Şi a fost ziua când fiii lui şi fiicele lui mâncau şi beau vin în casa fratelui lor cel întâi-născut. Şi a venit un sol la Iov şi a zis: „Boii arau şi măgăriţele păşteau lângă ei şi sabeenii s-au aruncati asupra lor şi i-au luat şi au lovit pe slujitori cu ascuţişul sabiei; şi numai eu singur am scăpat, ca să-ţi dau de ştire“. Pe când încă vorbea el, a venit altul şi a zis: „Focul lui Dumnezeu a căzut din ceruri şi a ars oile şi pe slujitori şi i-a mistuit; şi numai eu singur am scăpat, ca să-ţi dau de ştire“. Pe când încă vorbea el, a venit altul şi a zis: „Caldeenii au făcut trei cete şi s-au aruncat asupra cămilelor şi le-au luat şi au lovit pe slujitori cu ascuţişul sabiei; şi numai eu singur am scăpat, ca să-ţi dau de ştire“. Pe când încă vorbea el, a venit altul şi a zis: „Fiii tăi şi fiicele tale mâncau şi beau vin în casa fratelui lor cel întâi-născut şi, iată, a venit un vânt mare de dincolo de pustiu şi a izbit cele patru colţuri ale casei şi ea a căzut peste tineri şi ei au murit; şi numai eu singur am scăpat, ca să-ţi dau de ştire“.
Satan ca și cazul lui Iov a cerut să cearnă România (comp. cu Luca 22:31)!
De ce a fost ales tinerii ce s-au strâns în clubul colectiv?
Deorece în locul acela cu un timp înainte, unii s-au închinat la satan prin muzică și ritualuri, aceasta este realitatea tristă! Astfel acel loc, a devenit o ușă deschisă pentru Diavol, care ulterior atunci când a plecat a și lovit...
Conform cu articolul publicat de WowBiz, Clubul Colectiv a găzduit un ritual satanic în data de 07.04.2014! S-a dat foc la cruci întoarse şi au fost stropiţi tinerii cu sânge de animal! Clubul Colectiv din Bucureşti a fost locul unor manifestări şocante ale auto-declaraţilor satanişti de la trupa de Black Metal, Watain.
Satan atacă, așa ca și pe copiii lui Iov, care i-a ucis pe când ei petreceau, mâncau, beau în casa fratelui lor mai mare!
Cu atât mai mult atunci pe niște oamenii care petrec într-un loc unde înainte a avut loc o închinare la cel rău!
Pe lângă motivul neglijenței și a lăcomiei patronilor de a câștiga cât mai mult, în orice condiții, întrebarea care se ridică: au fost tinerii veniți la concert mai răi decât ceilalți tineri ca să merite această pedeapsă? Nu!
Domnul Isus cu o anumită ocazie a spus: “Sau cei optsprezece, peste care a căzut turnul în Siloam şi i-a omorât; vi se pare că ei s-au făcut mai păcătoşi decât toţi oamenii cei locuind în Ierusalim? Eu vă zic: nu! Ci dacă nu aveţi să vă căiţi; toţi, la fel veţi pieri” – Luca 13:4-5, SCC.
Răspunsul Domnului Isus este: “Eu vă zic: nu!” Însă toți trebuie să ne căim!
Clasa politică că nu a făcut dreptate, nu a clădit o societate pe temeiul dreptății, nu a făcut judecată, și dreptă justiție, nu a rezolvat cazul revoluției, mineriadei, etc.
Unii din clasa religioasă că nu sunt interesați decât de bani, afaceri, idolatrie, se predind a fi păstori dar nu interesează educarea turmei, valorile biblice, poruncile lui Dumnezeu în Societate, Dumnezeu îi va judeca și pe ei, ca și pe guvernul judecat și demis!
Toți ceilalți trebuie să ne căim, pentru: neglijență, dezinteres, nepăsare, am lăsat ca oamenii conduși de cel rău, să distrugă România!
Poate ne mai întrebăm:
Ce se întâmplă cu sufletele celor decedați? Unde sunt? Ce speranță au ei?
Acești tinerii și persoane care au murit, nefiind dedicați unei vieți PENTRU DUMNEZEU, nu puteau ajunge în cer (comp. cu Romani 14:8)!
Nu are rost să mințim ca și popii care le promit la toți (criminali, bețivi, adulteri, etc.) locul „cu verdeață” !!!
Dar nici nu putea fi lăsați în iad la nesfârșit, 7 zile de chin a fost de ajuns, până azi (comp. cu Numeri 12:13-15).
Ei azi au fost transferați într-un loc bun, pentru că meritul lor a fost că prin moartea lor, a dus la o mișcare de stradă care a făcut să cadă un guvern corupt, astfel mortea lor nu a fost în zadar nici în ochii lui Dumnezeu; ci, a dus la o schimbare pozitivă în țară!
Speranța lor și sperăm și a familiilor lor, este: învierea lor din morți la judecată, în care vor fi declarați drepți pe baza faptului că sacrificiul lor a fost încununat cu detronarea unui guvern, primar corupt ce avea în spate puteri demonice care făceau rău României.
Satan nu ar fi plecat din România fără jertfă de sânge!
Sperăm ca oamenii care ca urmare a morțiilor de la Colectiv, au înălțat o mișcare de protest care cer DREPTATE! Ca Dumnezeu să facă dreptate! Căci fără judecata celor vinovați (torționarii comuniști, vinovații de la revoluție, mineriade, hoți din conducere, etc.), nu există dreptate, nu există căință, nu există îndreptare, nu există motivare spre a trăi o viață cinstită!!!
Dumnezeu prin Regele Isus să i-a în grijă România și poporul român și să îl ducă la o schimbare profundă! AMIN.
<< Pagina de pornire